پي سي دانلود
هر دقيقه بروز مي شويم 
قالب وبلاگ
دانلود BORIS FX v10.0.1 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها و افکت گذاری

نرم افزار BORIS FX ویژگی ها و ابزارهای پیشرفته ای را جهت افکت گذاری و ویرایش و تدوین فیلم ها در اختیار شما قرار می دهد که از میان برجسته ترین آن ها می توان به نور پردازی واقعی، تصحیح رنگ، ابزارهای ترمیم تصاویر، ترکیب تصاویر، DVE، رنگ آمیزی برداری (vector paint) و پشتیبانی از فیلتر های افترافکت اشاره نمود. علاوه بر به طور مستقل اجرا شدن به عنوان یک نرم افزار، Boris FX می تواند به عنوان یک پلاگین برای سایر نرم افزار های ویرایش فیلم به کار برده شود. ابزار های پیشرفته Vector paint و spline موجود در نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به ایجاد ماسک های متحرک بپردازید و کتابخانه ای موجود در نرم افزار، مجموعه ای از افکت های از پیش ساخته شده با کیفیت بالا، بیش از 220 فیلتر، اشیا سه بعدی هندسی و ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی قادر باشید سبک منحصر به فردی در فیلم های خود ارائه دهید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:22 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Asphalt 7: Heat - بازی موبایل آسفالت ۷: حرارت

 

نسخه جدید بازی آسفالت با نام حرارت جدیدترین، سریعترین و از نظر بصری خیره کننده ترین نسخه ایست که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه عرضه شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:15 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Programming Books Pack - مجموعه کتاب های برنامه نویسی

برنامه‌نویسی کامپیوتر (programming یا coding) فرآیند نوشتن، اشکال زدایی(debug) و نگهداری کد منبع (source code) برنامه کامپیوتر می‌باشد. این کد منبع با یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است. این کد منبع ممکن است تغییر داده شده یک کد قبلی و یا یک کد کاملا جدید باشد. هدف برنامه نویسی ساختن یک برنامه می‌باشد که یک رفتار خواسته شده را به نمایش بگذارد. در این مجموعه حدود 509 کتاب کمک آموزشی برنامه نویسی گردآوری شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:6 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
 دانلود مجموعه کتاب های جاوا -Java E-Book Collection

جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند.بی شک یکی از زبان های قوی در زمینه ی برنامه نویسی ،زبان برنامه نویسی جاوا می باشد از این رو در این مجموعه سعی شده از بهترین کتاب های موجود جهت آموزش این زبان برنامه نویسی استفاده شود.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:5 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود MySQL E-Book Collection - مجموعه کتاب های MySQL

مای‌اس‌کیوال (MySQL) یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها (DBMS) است که به دلیل سادگی نصب و مدیریت، و متن‌بازبودن از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این مجموعه سعی شده بهترین کتاب های کمک آموزشی این پایگاه داده محبوب را گردآوری کنیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 16:57 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Lynda 3ds Max 2013 Essential Training - آموزش تری دی اس مکس اصول اساسی

۳ds Max بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدل های سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است سال هاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد. امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی است. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگ ترین قابلیت آن، امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی این نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

در دوره آموزشی نرم افزار 3ds Max 2013 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار قدرتمند آشنا می شوید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 16:33 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود SmithMicro Poser Pro 2012 SR2 - نرم افزار طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن سازی

می توان گفت استفاده از نرم افزار Poser Pro 2012، سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که به صورت تخصصی در زمینه پروژه های انیمیشنی و طراحی و ساخت کاراکترهای سه بعدی متحرک و از پیش تنظیم شده، فعالیت دارند. این نرم افزار دارای کتابخانه ای با حجم حدود 3 گیگابایت، شامل محتویات مختلفی از جمله کاراکترهای از پیش طراحی شده و ابزارهای قدرتمند طراحی است تا کاربران به راحتی قادر به صرفه جویی در منابع و زمان انجام پروژه باشند. Poser Pro 2012 با فراهم کردن یک سیستم بر پایه گره ها بهترین نرم افزار برای ویرایش عناصر، موهای داینامیک، البسه داینامیک و ابزار مختلف برای ساخت مورف می باشد. در واقع این نرم افزار امکان نمایش انیمیشن ها واقع گرایانه در یک ویدئو را برای شما فراهم می کند و طرح بدن و استایل آن در خروجی نهایی بسیار واقعی خواهد بود.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 16:26 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Microsoft Forefront Threat Management Gateway 2010 Enterprise x64 + SP1 + Update 1 + SP2 + Update 1 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

Microsoft Forefront Threat Management Gateway نرم افزاری جامع و قابل اعتماد در زمینه مدیریت و حفاظت از شبکه در شبکه هایی است که ادمین های آن ها از ویندوز سرورهای مایکروسافت استفاده می کنند. در واقع این نرم افزار نسخه جدید MS ISA Server می باشد و از ادغام بخش های مختلفی که هر یک به تنهایی ساختار خاصی را دارا هستند، به وجود آمده است تا در یک مجموعه واحد و منسجم یک راهکار کامل امنیتی را ایجاد کند. امکانات و قابلیت های مفیدی نظیر دیواره آتش (Firewall)، امکان انجام فیلترینگ در تمام لایه های هفت گانه شبکه، مسیریابی، ایجاد تعادل بار در شبکه (NLB)، پشتیبانی از شبکه های خصوصی مجازی (VPN)، نهان سازی اطلاعات (Cache)، پراکسی (Proxy)، ثبت عملکرد کاربران و گزارش آن، اعمال سیاست های مدیریتی در خصوص دسترسی کاربران به اینترنت (بر اساس نام های کاربری و گروه های موجود در دامین، نوع محتوی، میزان پهنای باند مصرفی، زمان دسترسی و ...)، مشاهده و ثبت وقایع و ... را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:55 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود ESET NOD32 Antivirus Business Edition v4.2.76.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس نود32

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:53 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود ESET Smart Security Business Edition v4.2.76.0 x86/x64 - نرم افزار حفاظتی نود32

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:47 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.60.1.1000 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:45 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Avira Free Antivirus v12.0.0.898 - آنتی ویروس رایگان آویرا با قدرت حفاظتی بالا

امنیت سیستم ها و جلو گیری از ورود مخرب ترین برنامه ها، یعنی ویروس های رایانه ای از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد چرا که امروزه شرکت ها و حتی کاربران خانگی با خریداری و صرف هزینه های زیاد سیستم های خود را مجهز به آنتی ویروس ها و دیوار های آتش می کنند. در این میان آنتی ویروس های رایگان نیز برای چنین منظور هایی طراحی شده است که کمک شایانی به سیستم های خانگی و جلوگیری از هزینه های هنگفت می کند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:43 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از ویروس ها

بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل پایین آمدن سرعت سیستم از نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود اجتناب می کنند و یا اینکه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه نمی دارند و به همین دلیل همواره با مشکل آلوده شدن سیستم به انواع ویروس ها مواجه هستند، و این ویروس ها به گونه ای هستند که حتی پس از از بین ببردن آنها اثراتشان بر روی سیستم باقی خواهد ماند.


نرم افزار

RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise

مجموعه ای از ابزارهایی است برای اسکن و از کار انداختن ویروس ها و همچنین برای راه اندازی مجدد تمامی آنچه که ویروس ها قبلاً آنها را غیر فعال کرده اند. و شما می توانید با استفاده از آن سیستم خود را به طور کامل کنترل نمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:42 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود avast! Internet Security v7.0.1407 - نرم افزار امنیتی اوست
avast! Internet Security

نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.


 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.


avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.


همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:40 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود avast! Antivirus Pro/Free v7.0.1407 - نرم افزار آنتی ویروس اوست

avast! Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:36 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.533 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها
McAfee AVERT Stinger

ابزار کوچکی از محصولات تیم مک آفی است، این برنامه برای شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم های جدیدی است که روی اینترنت گسترش پیدا می کنند و خیلی زود همه ی کامپیوتر ها را آلوده می کند، این ابزار کم حجم را شما به راحتی می توانید دانلود کنید و سیستم خود را پاکسازی کنید این برنامه نیاز به نصب ندارد و بسیار سریع به روز می گردد و شما می توانید نسخه جدید برنامه را به راحتی دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:31 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود AnVir Task Manager v6.7.0 - نرم افزار افزایش دهنده کارایی سیستم

نرم افزار

AnVir Task Manager

مجموعه ای کامل جهت افزایش کارایی ویندوز رابرای کار مداوم با سیستم فراهم می کند. این نرم افزار دارای اطلاعاتی در مورد فرایندها، سرویس ها، اتصالات اینترنت، درایوها و DLLها، امنیت، آیکون ها و ... دارد. مدیریت Startup، افزایش سرعت شروع ویندوز، افزایش سرعت اینترنت، بهینه سازی حافظه، نظارت بر CPU، حافظه، شبکه، لود و دمای HDD، نظارت بر TCP/UPD، نگهداری ویندوز، آنالیز مشکلات ویندوز، دستیابی به فولدرها، بهبود عملکرد سیستم از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصول شرکت AnVir می باشد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:27 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Protector Plus 2012 Antivirus v8.0.M01 - نرم افزار آنتی ویروس ویندوز با قابلیت امنیتی بالا
Protector Plus 2012 Antivirus

یکی دیگر از آنتی ویروس های ایده آلی است که به منظور محافظت از کامپیوتر شما در برابر انواع تهدیدات مانند ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، نرم افزارهای جاسوسی و ... طراحی و تولید شده است. این آنتی ویروس دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید و منحصر به فرد است که با کنترل کامل سیستم عامل و قسمت های مختلف هارد دیسک مانع از اجرای ویروس در سیستم شده و همچنین در صورت حمله یک ویروس از طریق اینترنت به سیستم شما با نمایش یک هشدار به کاربر به صورت خودکار، از اجرا و ورود فایل مخرب جلوگیری می کند. بکارگیری و استفاده از Protector Plus 2012 Antivirus  بسیار آسان بوده و سرعت مناسب نرم افزار، قابلیت اطمینان وپایین نیامدن سرعت کارایی سیستم در هنگام نظارت، باعث شده تا کاربران زیادی از عملکرد فوق العاده آن راضی باشند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:24 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود ClamWin Free Antivirus v0.97.4 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان ویندوز
ClamWin Free Antivirus

آنتی ویروسی رایگان و در عین حال قدرتمند است که برای ویندوز های ارائه شده توسط مایکروسافت ساخته شده است. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به نصب و راه اندازی آسان، آپدیت کاملاً رایگان و نامحدود و همچنین متن باز (open source code) بودن آن اشاره نمود. ClamWin دارای سیستمی قدرتمند جهت جلوگیری از ورود و فعالیت ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد.این آنتی ویروس دارای گزینه تعریف اسکن به صورت زمانبندی شده برای زمام مشخص بوده و اسکنر ویروس آن به صورت مستقل عمل می کند، علاوه بر این یکپارچه سازی شدن کامل این آنتی ویروس با MS Windows Explorer و  افزونه Addin مخصوص Microsoft Outlook امکان حذف خودکار فایل ضمیمه آلوده به ویروس را فراهم نموده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:23 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Microsoft Security Essentials v4.0.1526.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 12:20 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تبلیغات

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پي سي دانلود و آدرس p30downlod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.