پي سي دانلود

پي سي دانلود
هر دقيقه بروز مي شويم 
قالب وبلاگ

نرم افزاري است که تمامي تغييرات نرم افزاری را بعد از Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمي گرداند که باعث افزایش طول عمر سیستم عامل میشود.
DeepFreeze بیشتر در مکانهای عمومی مثل کافی نت ها ، کتابخانه ها و . . . به کار میرود تا از خرابکاری کاربر و یا کرمها و ویروس ها برروی سیستم جلوگیری شود.

بعد از نصب اين نرم افزار اگر تمامي درايوها فرمت و فايلهاي سيستمي ويندوز پاك شوند، كل ريجستري حذف شود، سيستم به ويروس و تروجان آلوده شود و بسياري از تغييرات و خرابكاري هاي ديگر روي سيستم انجام شود، فقط يك Restart كافي است تا تمامي تغييرات و اطلاعات برگردد. با نصب DeepFreeze نه تنها سرعت لود شدن ويندوز كم نمي شود بلكه تا حدودي(نامحسوس) بيشتر مي شود.

به منظور Unistall نمودن نرم افزار ، با استفاده از کليدهاي ترکيبي CTRL+ALT+SHIFT+F6 وارد برنامه شده واز Option ها  Boot Thawed را انتخاب نموده ودکمه Ok را بزنيد . سيستم را Restart نموده و بر روي دکمه نصب کليک نموده و تا بتوانيد نرم افزار را  Unistall کنيد.


اين برنامه با سيستم عامل هاي زير سازگار است:
1. Windows XP SP3
2. Windows XP SP2 64bit
3. Windows Vista SP2 64bit
4. Windows Vista SP2
5. Windows 7 SP1 64bit
6. Windows 7 SP1

نام نرم افزار:Deep Freeze Standard 7.22.020

سایز:5.31MB

فرمت:rar

روش نصب


1. اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب ، نرم افزار را نصب کنید.
2. در حين نصب از شماره  سريال زیر استفاده نمائید و سپس بر روي دکمه "Next"  کليک کنيد :

License Key :AGTE6KE5-11NF0AE2-DQAKDY3Y-VQXQM7M2-DH5QNHK1

3. بعد از اتمام مراحل نصب و Restart نمودن سيستم ، زماني که برنامه اجرا شد بر روي دکمه Yes کليک نموده و پسوردي به دلخواه انتخاب نماييد . پسورد مورد نظر را حتماً به خاطر بسپاريد چون در زمان Uninstall نمودن برنامه به آن احتياج داريد .

توجه : به منظور Uninstall نمودن نرم افزار ، با استفاده از کليدهاي ترکيبي CTRL+ALT+SHIFT+F6 وارد برنامه شده و  از Option ها Boot Thawed را انتخاب نموده ودکمه Ok را بزنيد . سيستم را Restart نموده و بر روي دکمه نصب کليک نموده تا بتوانيد نرم افزار را  Uninstall کنيد.




 



دانلود کردن|حجم:5.31MB


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود نرم افزارDeep Freeze Standard 722020نرم افزار سودمند و کاربردی Deep Freeze Standard Edition 2012 آخرين ورن ديپپ فريز ئيپ فريز جديد دانلود Deep Freeze Server Enterprise 7220603453 دانلود با لينک مستقيم Deep Freeze Server Enterprise 7220603453 ديپ فريز ديپ فريز 7 فول ورژن جديد برای کافی نت ها نرم افزار دیپ فریز نرم افزار سودمند و کاربردی 0
[ شنبه 13 آبان 1391 ] [ 18:30 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پي سي دانلود و آدرس p30downlod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب